xYnta

4,5 / 5 63 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 64691675
Openingstijden
  • Ma-vrij: 9:00-17:00

Review score

4,5 / 5 63 ervaringen

Totaal (63)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Xynta

Hosting bedrijf Xynta is gevestigd in Zwijndrecht en biedt webhosting aan sinds 2004. De hosting pakketten zijn volgens het bedrijf zelf compleet. We zien dat het goedkoopste pakket (pakket Compleet) beschikt over 10 GB schijfruimte, onbeperkt dataverkeer, 1 CPU en 1024 MB werkgeheugen.

Naast shared webhosting heeft Xynta ook Managed VPS pakketten beginnend bij het Premium Basis VPS. Dit goedkoopste Managed VPS pakket kost €39,95 per maand en is geschikt voor tientallen websites, het VPS is uitgerust met 1 Intel Xeon CPU, 1 GB werkgeheugen, 50 GB schijfruimte en 1.000 GB dataverkeer.

Op zoek naar een nieuwe webhoster? Bekijk dan ons overzicht met beste webhosters.

Xynta ervaringen en klachten

Deel persoonlijke en zakelijke ervaringen met Xynta via webhosters.nl. Beschrijf in je eigen ervaring welke diensten er zijn gebruikt en wat er goed was of wat er juist slecht is bevallen. Denk hierbij inhoudelijk aan de snelheid van de hosting en ook aan support zoals het niveau van de klantenservice.

Ervaringen 63 op 2 pagina's

Tevreden vanaf het begin
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al vanaf het begin klant, altijd tevreden met de producten die ze aanbieden, en altijd uitkomen met het klantenservice, zee vriendelijk Groetjes Wouter
zaterdag 18 september 2021
Wouter Visscher
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service en support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb enkele jaren een webhosting pakket gehad, en in deze tijd meerdere keren een korte (of meer complexe) vraag gehad. De support was altijd heel goed, duidelijk en snel. Zeker een aanrader!
dinsdag 24 augustus 2021
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
recht zetten van de betaling
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
webdsite betaling was fout gegaan, maar netjes geholpen om het weer goed te krijgen
woensdag 14 juli 2021
avvv bommesee
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima geregeld
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Overzichtelijke facturen,makkelijlk via ideal betalen,goede prijzen
donderdag 1 april 2021
Harry Bergman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super hosting, zonder gezeur en gedoe
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik doe al geruime tijd zaken met Xynta en kan met niks anders dan lof over ze spreken. De uptime is erg goed, response tijden zijn ook buiten kantooruren uitmuntend en ze houden zich aan hun woord. Voor mijn set-up hadden we wat additionele wensen, zoals de integratie van een CI/CD pipeline welke op de server bepaalde services moest kunnen herstarten. Xynta had een duidelijke visie op een veilige implementatie hiervan en dit was binnen no-time geregeld. Later kwamen nog wat additionele wensen naar voren, en ook deze werden zonder probleem geïmplementeerd.
woensdag 13 januari 2021
Len van Essen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer tevreden, goede cervice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben inmiddels twee web pakketten en meerdere sites lopen via Xynta. Het gebruiksgemak is vriendelijk en de service uitmuntend. Bij vragen wordt er snel en professioneel gereageerd. Erg prettig als ondernemer om niet onnodig lang te wachten of vast te lopen met de techniek. Een aanrader dus!
vrijdag 18 december 2020
Anke Lommen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service, snel en accuraat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door een probleem in 1 van de plugins kwam ik niet meer in mijn CMS. Ondanks dat Xynta normaal geen ondersteuning biedt, heeft de support afdeling me geholpen. Snel en accuraat was het probleem binnen een paar minuten opgelost. Ik wist me geen raad, maar kon daarna gewoon weer verder. Echt een top service!
dinsdag 15 december 2020
Marieke van Gent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top Service voor een hele mooie prijs
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben zowel onze eigen site alsmede een aantal sites voor klanten al enige tijd gehost bij Xynta. Geen downtime, tijdige informatie bij onderhoud, professionele en snelle hulp, en voor zo'n prijs! Zelfs de wat meer exotische vragen worden snel beantwoord, altijd hulpvaardig en technisch perfect. Daar wordt de MKB'er blij van!
dinsdag 27 oktober 2020
Joel Smit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al jaren zeer tevreden klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Xynta levert al jaren zeer goede producten maar bovenal ze zijn snel wanneer er problemen ontstaan, technisch of door mijzelf veroorzaakt. Klantenservice is bijna perfect!!!!! Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en ben heel blij dat enkele jaren geleden naar Xynta ben overgestapt. Ik ben beheerder geweest van een privacy gevoelige website, waar de security officers zeer zeer hoge eisen stelden aan de privacy. Dit is dankzij Xynta snel en adequaat opgelost tot tevredenheid van iedereen.
woensdag 7 oktober 2020
Frans Kluijtmans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een reseller pakket bij Xynta om mijn klanten te kunnen voorzien van hosting. Ik gebruik vaak de chat voor technische vragen waar ik zelf niet uitkom en wordt dan erg snel geholpen. Als het een probleem is buiten de service die ze bieden (zoals bijvoorbeeld een probleem met Cloudflare of het versnellen van je website) denken ze graag met je mee en zoeken ze naar een oplossing. Hierdoor wordt je niet de hele tijd van de muur naar het kastje gestuurd. Erg fijne samenwerking.
donderdag 10 september 2020
Twan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede hosting met zeer adequate service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We draaien voor 20+ websites Premium VPS Plus bij Xynta en zijn zeer te spreken over de dienstverlening, maar ook de service als we incidenteel een probleem of vraag hebben. Overdag meteen antwoord en actie indien nodig en 's nachts goed bereikbaar via het noodnummer. Kortom, we zijn tevreden klant!
dinsdag 4 augustus 2020
Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitstekend.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Meerdere websites in beheer gehad (en nog steeds een paar) voor mezelf en diverse kennisen. Nooit problemen gehad met de service of de producten van xynta. Het eigen backend systeem werkt makkelijk, vlot en is overzichtelijk. Vragen die ik heb worden snel en vaak met één antwoord opgelost. De hosting is snel en stabiel. Aan te raden voor iedereen.
donderdag 23 juli 2020
thijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant. Net alles verhuisd naar een nieuwe server en ging top. Luisteren goed naar je en lossen meteen alles op. Al met al zijn alle sites succesvol verhuisd en was de service uit een boekje.
woensdag 22 juli 2020
Michael Kenis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
snelle hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik heb een webhosting compleet pakket bij Xynta sinds 2008. Ik word altijd snel geholpen als er wat aan de hand is. Betrouwbaar bedrijf om je website te hosten!
maandag 20 juli 2020
Serena
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al jaren heel erg goed en onderscheidend
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vele jaren ben ik zakelijke klant bij xYnta en ben erg tevreden. Natuurlijk gaat er wel eens technisch fout maar daarover wordt altijd tijdig en helder gecommuniceerd. Bij vragen van mijn kant weten de professionals van xYnta me altijd positief te verrassen. Technisch kundig en bereid om snel te helpen. Vervolgens kunnen ze ook nog helder aan mij als leek uitleggen wat er mis is gegaan (en vaak was dat ook door onkunde aan mijn kant). Prettige manier van communiceren. Heb inmiddels al vele websites ondergebracht en zal dit ook blijven doen. Aanrader, juist als je zelf niet beschikt over de technische kennis.
maandag 20 juli 2020
Marcel de Leeuwe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uiterst tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren tevreden klant begonnen met een simpel Hosting pakket bij ze en inmiddels neem ik meerdere servers bij ze af en domeinnamen. Staan 24/7 voor je klaar!
woensdag 15 juli 2020
Hoeksche Media
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd snelle reactie bij (weinig voorkomende haha) problemen en voor een goede prijs. Super tevreden!
woensdag 15 juli 2020
Monique
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Handig systeem, maar klantvriendelijkheid beneden alle pijl.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Afgelopen 3 jaar zat ik bij Xynta, het systeem zelf zit zeer goed in elkaar, handig en gemakkelijk om te gebruiken, overzichtelijk! Plus daarvoor! Maar klantvriendelijkheid... First of all, verlengen van services mogen automatisch gebeuren als ik dat op voor hand ergens expliciet aan duid dat ik dit wil. Ook gebeuren die verlengingen niet op de exacte datum, maar 2 weken er voor. Dus ik had mooi in mijn agenda staan "Hosting pakket opzeggen" omdat ik het toch niet meer ging gebruiken. Oké ik snap het misschien ergens wel, marketing, geld, ... Maar User Experience: 0 Second of all, Ik koop een domeinnaam voor 1 jaar (wordt blijkbaar automatisch verlengd), dus ik zet de optie op "Niet automatisch verlengen". Blijkbaar wil dit voor Xynta (en Axel) zeggen dat je je domeinnaam wilt opzeggen. Dan wil ik een verhuiscode aanvragen, gaat dat plots niet meer en krijg ik het verwijt, en ik citeer, "Normaal gesproken zegt u een domeinnaam niet op als u deze gaat verhuizen." .... Ik heb het niet opgezegd, gewoon automatisch verlengen uitgeschakeld .... Elke keer dat ik support contacteerde, werd ik wel geholpen, maar was het altijd met weinig goesting, en had ik altijd alles fout gedaan.
vrijdag 7 juni 2019
Seba
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 2
Alles top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu 1,5 jaar klant bij Xynta en nadat ik toen ben overgestapt alleen maar tevreden geweest. Bij de voorgaande webhosting was de klantservice matig maar Xynta helpt mij altijd hetzelfde uur nog met al mijn vragen. Ik ben zelf niet erg handig met web hosting dus dit komt erg goed van pas.
donderdag 15 maart 2018
Danielle
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al geruime tijd zakelijke klant bij Xynta. Omdat mijn website alleen maar toonbaar hoeft te zijn was ik de moeilijkste niet. Wel enorm vaak tickets moeten aanmaken omdat naar mijn idee Xynta internet solutions niet tijdig hun eigen product van een update voorziet waardoor en vaak legio spam binnenkomt. Mijn website is gebouwd en wordt onderhouden door een universitair geschoold iemand welke voor diverse toonaangevende bedrijven werkt en weet waar hij over spreekt. De heer Axel Polfilet laat iedere keer doen voorkomen dat het aan mijn website ligt etc. Ook wanneer ik hem mail via Axel@xynta krijg ik een onaardige mail terug dat ik deze niet mag gebruiken. En dit terwijl ik dagelijks check of er een Wp update is en deze direct uitvoer. Nu zou ik zelf allemaal spam filters moeten downloaden? Naar mijn idee is dit een enorm klein bedrijf wat graag groot laat doen voorkomen. Geeft op zich niet, maar zorg dan iig dat je klantvriendelijk en oplossings gericht bent en de service goed is. Heb het lang geduld maar na dagelijks legio porno e.a. spam mails te ontvangen én mij weer niet serieus genomen voel door mijnheer Axel Polfilet van Xynta Internet Solutions is mijn maat vol. Zal zo spoedig mogelijk een andere provider gaan zoeken en dit bedrijf nimmer aan mijn zakelijke netwerk adviseren.
vrijdag 4 november 2016
Karel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Let op !! Er is daar kennelijk in die flat veel geldgebrek. opzeggen wordt toegezegd maar je blijft jaren lang facturen ontvangen voor niet geleverde diensten. Ook deze ervaring? ik wil graag weten hoe dit afloopet
vrijdag 5 april 2013
looper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer professionele webhoster waar je voor een scherpe prijs met al je webhosting benodigdheden naar toe kunt. Wijzelf huren hier een server, en kunnen ieder moment van de dag terecht voor hulp als wij ergens niet uitkomen. Daarnaast hebben wij voor een scherpe prijs ook een abonnement zodat 1 keer in de maand alle software wordt geüpdatet, zodat onze server zo veilig mogelijk blijft. Normaal betaal je 50 euro per uur, en 100 euro in het weekend voor werkzaamheden die buiten hun support vallen. Maar een enkele keer voor vaste klanten, lossen zei dit zelf gratis voor je op! Een aanrader voor iedereen, als je het ons vraagt.
vrijdag 29 juli 2011
van Dam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op dit moment 4 servers bij deze partij ondergebracht, servers zijn heel snel, oplevering geschied over het algemeen binnen 48 uur en de ondersteuning is werkelijk een verademing. Vele servers van onze zijde zullen volgen.
donderdag 5 november 2009
van Dijkdracht
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel erg tevreden over xYnta. Ik doe sinds een maand of 3 nu mee aan het beta programma van hun nieuwe website, ik moet zeggen dat er echt naar mijn suggesties wordt geluisterd. Het nieuwe controlepaneel is nog uitgebreider en overzichtelijker dan het huidige. De support is goed, er wordt altijd binnen max. een uur op mijn e-mail gereageerd en ook telefonisch zijn ze zowel overdag als s'avonds perfect bereikbaar. Ruim 3 jaar klant en zeker niet van plan weg te gaan!
donderdag 5 november 2009
Lagenland
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden over Xynta door de uitstekende service en uptime.
maandag 10 augustus 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het eerste wat ik dacht toen ik www.xYnta.nl bezocht was: WoW. Dat ziet er netjes uit. Als snel had ik het knopje naar de LiveChat gevonden en was ben ik ingesprek gekomen met 1 van de medewerkers, ik was opzoek naar een sponsor en xYnta bied daar een perfecte uitkomst voor! Al snel was er een goed contact tussen de klant (ik) en xYnta opgezet. Het personeel van xYnta zette zich volledig in om mijn server zo snel mogelijk online te krijgen. dit was dan ook al snel het geval. Zeer vriendelijke en gespecialiseerd personeel, met een hele hoge kwaliteits grens!
woensdag 5 december 2007
Daan van Gorkum
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verwijzend naar mijn bericht op 25 nov 2005 hieronder , kort samengevat : Niet mee in zee gaan. Anno 2007 heb ik nog steeds niks ontvangen. Veel beloftes van de heer A maar daar komt niks van. Inmiddels via de rechter de zaak voor laten komen. Ze zijn niet opkomen dagen en dus terecht per verstek veroordeeld. Nu heeft de deurwaarder de opdracht gekregen om beslag te leggen en mijn geld terug te halen.Er zullen vast meer mensen zijn met dit probleem en deze kunnen dan straks (nog niet online) terecht bij http://www.xyntasucks.com/
vrijdag 17 augustus 2007
andre
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Allereerst een duidelijk statement; Ik ga nooit meer met deze partij in zee, waaarom? lees maar hieronder Eigenlijk was ik opzoek naar een goedkope hostingprovider zodat ik enkele sponsorprojecten kon testen. Na enig zoekwerk kwam ik op de website van deze "firma" terecht. Onze grote vriend had zoals al eerder was besproken vele mooie praatjes waarom ze zo goedkoop waren en toch goede service konden bieden. ik had binnen een maand meer dan 8 domeinnamen bij ze geclaimed ( sommige gekoppeld aan een ASP-hosting pakket ) Hier begonnen de problemen eigenlijk al. Er waren eerst problemen met mijn account. Te weinig data-limiet en regelmatig lag de site eruit. Vervolgens kregen we het probleem van de mailserver. Op de windows server konden ze namelijk geen goede mailcomponenten draaien. ( lijkt mij een beetje apart aangezien ik bij al mijn hostingproviders hier nooit problemen mee heb ) De communicatie was vanuit xynta niet optimaal. Na vele emailtjes en telefoontjes kwam het telkens uit op eigen initiatief tonen om enige correspondentie te ontvangen mbt de problemen die waren aangekaard. We zijn nu al meer dan 3 weken verder en tot op heden is nog steeds niet het mail probleem opgelost. Telkens krijg ik de reactie, er wordt aan gewerkt en het zal aan het einde van de dag opgelost zijn. ( Lange dagen maken ze daar dan ? ) Al met al zeer negatieve ervaringen, Slechte service, niet nakomen van afspraken. Aan het lijntje gehouden worden. Amateuristisch. Eigenlijk gewoon bar en bar slecht in mijn ogen. Ik ben dan ook binnen een week overgegaan naar een nieuwe provider die wel aan de gewenste eisen voldoet en de betreffende service geeft. Een lang verhaal, over een bedrijf wat het eigenlijk niet waard is. Toch wil ik jullie hiervoor behoeden. Een ander iets is waar ik mij persoonlijk aan heb gestoord zijn de plotselingen prijsstijgingen. van de ene dag op de andere komt er 1.50 per domeinnaam bij. En waarom? dat staat er niet bij. In mijn ogen zijn het eerder mensen die snel wat zakgeld willen verdienen en verder niet met de klanten bezig zijn. Al met al zeer negatieve ervaringen en ik zal geen zaken meer met ze doen.!!!
dinsdag 24 juli 2007
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na wat problemen met een server waar mijn hosting pakket (Orange) op draaide bij mehost.nl ben ik werkelijk voorbeeldig geholpen door Xynta die het beheer van deze server overnam. Ik heb werkelijk alle mogelijke hulp gekregen (geen vraag of verzoek was teveel of te lastig) om nu op 'n Xynta-server terecht te zijn gekomen. Nadat ik echte alle tijd had gekregen om mijn sites over te zetten werkte een bepaald script (met ionCube-codering) niet meer. Na met een paar mailtjes wat gegevens te hebben uitgewisselt (bijna chattend) met Axel Polfliet waren de problemen gelukkig weer snel verleden tijd. Dus ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer blij ben met Xynta als hosting provider met een voorbeeldige ondersteuning voor ook nog eens 'n goede prijs.
zaterdag 12 mei 2007
Nico
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik heb het zelfde probleem je registreerd domeinen alleen ze worden nooit verhuist je registreerd zon 100 .nl domeinen en dan vergelijk de facturen het bedrijf behandelt je netjes als klant. tot je te veel gaat bestellen dan wordt je gewoon een als een hond behandeld ik denk dat ik zelf op stap bij dit bedrijf helaas heeft dit me veel geld gekost. voor de mensen die willen zien waarom ik het zat wordt bekijk dan de facturen. factuur 1: http://www.xnt.nl/administratie/facturen/eHV.pdf factuur 2: http://www.xnt.nl/administratie/facturen/T3.pdf stuur je een mail dat er domeinen zijn gefactureerd die ik nooit besteld heb en dat ze 2x zijn gefactureerd. hellaas ben ik nu al 3 jaar op zoek naar een goede registrar maar die zijn er niet veel! krijg je nog een rekening omdat je domeinen besteld om te verhuizen alleen de domeinen worden nooit verhuist maar wel gefactureerd. mja dan rekenen ze maar even administratie kosten over domeinen die nooit verhuist zijn anders kunnen ze volgens mij ook hun personeel niet betalen!!! http://www.xnt.nl/administratie/facturen/TAtIO57DAxZfooR8UF.pdf vraag je om axel even prive te spreken nee helaas dat gaat niet lukken stuur je een mail dat de facturen niet kloppen krijg je een mail terug wat klopt er dan niet meneer kan u dat uit leggen ik snap het niet wat u bedoeld mja volgens mij ben ik blond of ligt dat aan mij in iedergeval ik bestel er niks meer en ga weer op zoek voor de 5e keer naar een nieuwe resseler die zijn klant wel als koning behandeld Met vriendelijke groet Marco veldhuizen
maandag 5 februari 2007
marco veldhuizen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hierboven heb ik al eerder een reactie gegeven, dit was in 2005. De start van xYnta zegmaar. Toen ging alles nog goed. Momenteel heb ik al mijn domeinnamen verhuist naar iemand anders. Het ging slecht daar. Buiten dat, krijg ik steeds weer rekeningen van domeinnamen die daar niet meer staan, dan krijg je zo'n opmerking; jah, we hebben geen opzegging gehad. Zonder opzeggen zou de domeinnaam niet eens verhuist kunnen worden. Ik ben geen klant meer bij xYnta, ik vind het uitermate slecht wat er daar gebeurd. De administratie is een puinhoop.
woensdag 3 januari 2007
Boyd Meuleman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is nu al een jaar geleden dat ik twee domeinnamen heb verhuisd naar een andere provider, ik ben weggegaan wegens de ''99,99%'' uptime, of misschien in mijn geval downtime. Ontvang ik laatst een factuur van ??n van deze domeinen en beweren ze dat ik niet correct ben afgemeld. Dat laatste zal wel correct zijn, maar het is toch onzin? Waarvoor zou ik dan betalen? Ik maak geen gebruik meer van hun diensten en producten. Beetje absurt.
woensdag 3 januari 2007
Bas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als eerste: Wij nemen een Dedicated 1 af (Celeron) bij xYnta. De eerste maanden kregen wij tamelijk slechte support, maar niets is perfect dus dit werd nog wel gedoogd. De server liep gewoon zoals hij hoorde te lopen, totdat rond 15 augustus de server onaagekondigd down ging (xYnta beweerde dat het wel was aangekondigd) en blijft nu al ruim een week offline. De server is voor ons voor vitaal belang en betekent voor ons het einde van het huren van een dedicated server bij xYnta.nl. We zijn nu overgestapt naar WideXS, en we zijn zeer tevreden bij hun. xYnta is nooit bereikbaar, geeft slechte service, veranderd regelmatig van een provider, heeft geen vaste servicedesk en administratie, geeft geen support op dedicated servers (of althans nouwelijks), licht mensen nouwelijks in over veranderingen. MAAR is wel goedkoop. Dus als je een paar tientjes wil besparen voor een server en service je niks uitmaakt is xYnta een uitstekende keus. Ik ben in iedergeval van plan een paar tientjes meer neer te leggen voor een betrouwbare server. Want een server is voor ons bedrijf van vitaal belang, hoe belangrijk is een server voor u?
zondag 20 augustus 2006
Stephen Hoogendijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na enkele problemen met DotNLhosting is alles opgelost, enkele keren was ik op het randje van ermee te stoppen maar nu zijn precies alle problemen opgelost. Ik hoop dat hij zo verder blijft doen.
maandag 3 juli 2006
Isupporter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na diverse providers geprobeerd te hebben (PCExtreme en Mihosnet) ben ik van mening dat Xynta de beste service en producten heeft. Ben zeer te spreken over de service en den snelheid op emails (en op MSN). Tot nu toe geen slecht woord over Xynta.
vrijdag 26 mei 2006
Gerard Henninger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na problemen bij DotNL hosting heeft de eigenaar van Xynta verteld dat de problemen er niet meer zouden zijn bij het overgaan naar Xynta. Helaas zijn de problemen wat betreft kwaliteit bereikbaarheid en prijs niet opgelost en daarom raad ik ook niet direct iemand aan naar Xynta over te stappen.
dinsdag 23 mei 2006
M. de Bruijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na problemen bij DotNL hosting heeft de eigenaar van Xynta verteld dat de problemen er niet meer zouden zijn bij het overgaan naar Xynta. Helaas zijn de problemen wat betreft kwaliteit bereikbaarheid en prijs niet opgelost en daarom raad ik ook niet direct iemand aan naar Xynta over te stappen.
dinsdag 23 mei 2006
M. de Bruijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is te triest voor woorden. Na heel wat zoeken ben ik via via bij dit bedrijf gekomen. Ze zagen er goed uit dus hebben we besloten om wat vragen te stellen mbt het hosten. Hele mooie verhalen over waarom ze beter waren dan de concurrent en dat ze al veel jaren ervaringen hadden. Zelf het afkraken van lycos wat een zeer groot bedrijf is met . "Ja grote bedrijven denken niet aan de klant". Nou we hebben besloten om wat diensten af te nemen. In het begin alles netjes geregeld voor inloggegevens. Echter na een tijd begon het. E-mails kwamen niet aan. Smoesjes over dat het aan onze internet kan liggen. (Terwijl anderen het goed doen). Facturen die we al betaald hadden. Domeinnamen die niet geregistreerd werden op tijd. (eu). Klanten die we gemist hebben omdat ze geen contact konden krijgen per e-mail of website. Al met al zeer slecht. Voor de prijs kwaliteit verhouding kunnen jullie beter een andere hoster nemen Ik heb eentje gevonden die tenminste heel eerlijk is en aangeeft dat ze nog klein zijn. Geen verkooppraatjes maar gewoon goede uitleg. Je hoeft dus niet voor groot te gaan maar zoek iemand die tenminste weet dat klanten belangrijker zijn dat hun bankrekening! Na wat uitzoeken kreeg ik tehoren dat de heer Axel al vaker mensen oplicht en zich groot voordoet terwijl dit niet het geval is. Het is dus niet de eerste keer dat hij een bedrijf heeft die administratief en techinisch een puinhoop is. De eigenaar (*die eventuueel denkt dat hij 10 medewerkers heeft) is pas 18 of 19 moet echt gaan denken aan studeren en ophouden met bedrijfuitvoering. Verder zie ik veel positieve reacties hieronder. Ik ga er van uit dat hij zijn vrienden heeft gevraagd om deze te plaatsen.
donderdag 18 mei 2006
H. Ijkant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze provider is een regelrechte ramp, deze 19 jaar oude kid doet zich voor als een professioneel bedrijf....het is ronduit bagger. Sinds meerdere maanden host ik mijn domeinnaam en hosting daar, meer down time dan up time, sinds vorige week is mijn account niet meer te vinden op het internet, na dagen proberen hun te bereiken (wat bijna nooit lukt en altijd verwijst naar een 06 nummer) eindelijk contact, ja dat was vanwege een server bij een andere partij die offline was, men was bezig contact te zoeken met deze partij. Inmiddels ook mijn huiswerk gedaan en uitgezocht wie die partij was, met deze hoster contact opgenomen en nu blijkt dat Axel Polfliet van xYnta Internet Solutions de boel gewoon aan elkaar liegt, de server was gewoon opgezegd door hem en dus niet meer beschikbaar voor hem, volgens de woordvoerder van deze host: is de server opgezegd (meerdere servers) en op de einddatum dus niet meer beschikbaar voor xYnta Internet Solutions, verder schijnt xYnta Internet Solutions vele duizenden euro's openstaande fakturen te hebben bij onder andere deze hoster en blijkbaar vele anderen. Het lijkt er zelfs op dat men overwegt het faillisement aan te vragen van xYnta Internet Solutions, mijn advies dan ook snel wegwezen als je daar zit met je account of server anders kun je weleens te laat zijn? Grtz., Jaap
maandag 15 mei 2006
Jaap
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Technisch gezien ben ik geen klant van xYnta, maar een klant van een reseller bij xYnta. Maar toch kreeg ik de vriendelijke professionele service van xYnta. Echt een aanrader!
vrijdag 17 februari 2006
Harvey Chow
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uptime van provider is goed en de kosten zijn laag. Helaas heb ik inmiddels voor de 4e keer moeten constateren dat mijn e-mail niet binnenkomt. Inmiddels 4x gemeldt, meerdere keren te horen gekregen dat mijn mail weg was ... en na een paar dagen kwam het opeens binnen. Lekkere service, xYnta! Aangezien mail belangrijk voor mij is, kan ik xYnta afraden.
woensdag 15 februari 2006
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
xYnta Internet Solutions is voor ACS Webdesign Sliedrecht een zeer betrouwbare partner. Wij zijn blij dat zij ons hebben kunnen overtuigen dat zij een goede partner wilden en konden zijn. We hebben dan ook geen spijt gehad om na de wat "lastige" periode toch met xYnta door te gaan. De correcte en snelle service , de stabiele kwaliteit en het voortdurend innovatief bezig zijn, sluit perfect aan op het pakket van diensten dat door ACS Webdesign Sliedrecht aan haar klanten wordt geboden en geleverd. A.C. Stam ACS Webdedesign Sliedrecht
zaterdag 26 november 2005
ACS Webdesign
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaring met Xynta internet Solutions is goed, Goeie sneller server een 0800 nr tijdens kantoor tijden. Goeie support enzo
vrijdag 25 november 2005
Jasper van der kellen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Webdesign. Deze heren zijn bezig om een nieuw webconcept voor ons te onwikkelen. De eerste indrukken zijn meer dan goed. Kennis van zaken,goede portfoli/ref.,een snelle respons,meedenkend. komen tot heden hun afspraken na. Ga zo door
vrijdag 25 november 2005
andre
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Overgang van de ene provider naar de andere heeft erg veel onduidelijkheid opgeleverd, ontbreken van contact adressen over allerhande wijzigingen in de mail en geautomatiseerde antwoorden zorgde voor slechte communicatie. Hopelijk gaat het in de toekomst beter.
donderdag 24 november 2005
Leidi Haaijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
xYnta Internet Solutions is voor ACS Webdesign Sliedrecht een zeer betrouwbare partner. Wij zijn blij dat zij ons hebben kunnen overtuigen dat zij een goede partner wilden en konden zijn. We hebben dan ook geen spijt gehad om na de wat "lastige" periode toch met xYnta door te gaan. De correcte en snelle service , de stabiele kwaliteit en het voortdurend innovatief bezig zijn, sluit perfect aan op het pakket van diensten dat door ACS Webdesign Sliedrecht aan haar klanten wordt geboden en geleverd.
donderdag 24 november 2005
ACS Webdesign Sliedrecht
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede en betrouwbare hostingprovider!
donderdag 24 november 2005
Rein van Lierop
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb in me verleden diverse hosting providers gehad, maar met xynta heb ik nog nooit problemen gehad. Altijd even vriendelijk en een goede service.
donderdag 24 november 2005
Bernd Lautenslager
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede Provider! Ik host nu al een tijdje bij xynta hosting. Vrijwel nooit problemen gehad, als er uberhoud al een probleem was werd dit direct na 1 telefoontje opgelost! De helpdesk is goed bereikbaar en ook bereikbaar via messenger. Indien je op zoek bent naar een goede, betaalbare en betrouwbare hosting provider kan ik xynta hosting absoluut aanraden.
donderdag 24 november 2005
Kees
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedkoop is Duurkoop, dat heb ik helaas zelf ondervonden met xyanta. Slechte service en redelijk traag
donderdag 24 november 2005
Den
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met xYnta Hosting BV? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice